tisdag 31 mars 2009

Veden!!

Uscha va mycket trä 4 kubik är. Men jag tycker det är lite mysigt. Känner mej lite slut i ryggen för tillfället, men i övrigt så är min kropp ganska pigg. Förutom huvudet som alltid är inställt på slow. Men vi ska nog överleva. Hälften utav veden staplade jag upp, den andra hälften gjorde Tobbe. Jag hade annat för mej som att tex underhålla lilla Gry som ännu en kväll vägrade somna före 22.30. Kicki kom hit en stund och jag trodde nog att Malin o Jocce skulle komma förbi en sväng också, men ingen utav dom två visade sej. Tänkte ta en liten bild innan på högen med ved som låg helt utspritt över hela pannrumsgolvet, men jag hoppade över det för jag blev helt matt av att bara titta på eländet. Jag får väl göra det nästa gång. Gry lekte hemma hos sin farmor under tiden vi var iväg, planen blev till en övernattning, men min lilla sessa saknade sin lilla mamma så jag kom o hämtade henne ändå. Tur var väl det så stackar farmor och farfar slapp sitta uppe med henne hela natten.
Ne nu ska jag gå o spola av mej o sen blir det nog sängen!

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Förlåt, jag hade ätit klart vid nio, så det kändes inte som att det var någon idé!! Men kan du idag, så kan vi nog komma förbi en sväng sen=) Vi kanske kan grilla eller nåt me, har ju fläskfilé, ringer dig sen=). PUSS