måndag 9 mars 2009

Lite råd?

Vad tycks.. Erkänn att jag skulle vara svinsnygg om jag i sommar kom till Ankaret bärandes denna och en vit, tunn, virkad, sommarklänning med barnvagnen i ena näven och en bärs i andra... Lät jag som en dålig mamma nu? Ne en livsnjutande mamma bara. Och snygg såklart...

Den är min så fort jag hostar upp ca 300 spänn och ger dom till H&M... Hade varit skönt att ha fixat sommarjackan redan, men vi har annat att lägga pengar på, som en häck till exempel. För det är ju någon idiot som kört ner det gamla staketet... Det var väl onödigt??

3 kommentarer:

MarieMalinMichaela sa...

Tycker att jeansjackan är jättefin, men tycker mer om den på MQ, den kostar ju ju lite mer, men I like! Tror du inte att det finns ramar i Fbf, du vet på vad heter det nu igen, gamla Factory Outlet, jag var där för ett tags en och har för mig jag såg ramar och tänkte på dig! Jag vill ha massa pengar så jag bara kan köpa allt jag vill ha!!! Puss

MarieMalinMichaela sa...

Ska du beställa från hm på internet, så kan du väl säga till, finns lite som jag vill ha. Puss

Anonym sa...

köp jackan du! Man kan ha en snygg jacka och en häck, en ful billig häck... HAHA... hur lät det där då? Vi letar med efter buskar och häckar. Sålänge dom är vintergröna bara så slår vi till. Kan ju vara bra om dom inte är för giftiga bara. Köp jackan!

H&M ska få in jeansjackor i barnstrl också, försök att hålla i pengarna då... ;)