söndag 22 mars 2009

Grillning, Cykling o Viggo

Freddo och Tobbe grillade lite igår.

Väldans gott blev det!!
Centrera
Tidigare på dagen hade vi testat den nya cykelstolen, och som ni ser va det väldigt roligt!!

Far och Dotter on the bike...

En förkyld tjej i fredags.

Viggo och hans far

Viggo med sin farmor...

Ska jag berätta kanske? I fredags var mamma, Johan, Viggo, Sussi o jag på Ge-Kås (igen). Ville ju bara umgås. Får be om ursäkt om det stör er att jag åker dit (Jens G o Johan B). Köpte inget intressant denna gången, salt och olivolja iofs haha! Sen kom dom hit hela gänget och vi lagade mat, eller ne, mamma lagade mat. Jag fick inte eftersom jag varit sjuk. Det var mysigt. Gry tyckte det var supermysigt att det va så mycket folk, dock tyckte hon det var lite konstigt att hon inte fick all uppmärksamhet hela tiden, det var ju en annan bebis här också som folk pratade med. Inte för hon blev svartsjuk, men det syntes att hon funderade mycket på va det var för intressant med honom. Senare på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa för att äta en supergod gryta med kött från Årnäs. De har nog det godaste köttet i hela världen tror jag. Spelar ingen roll vad man gör med det, allt blir gott! Tyvärr har de ingen hemsida ännu, men jag länkade adressen dit iaf. Lite dyrare, men helt kalrt värt att testas!!
På lördagen var det dags att testa den nya cykelstolen. Hur mysigt som helst att vara ute o cykla allihopa. Jag tycker inte det är så himla roligt att cykla annars, vi skulle iofs bara till affären. På kvällen var det dags för årets andra grillkväll, årets första var ju i snöstormen. Fredrik och Erika kom hit, inga kort blev tagan mer än dessa två, blev en ganska tidig kväll. Parets taxi kom vid 00 eller strax efteråt. Var egentligen bjuden till Malin Levstams 23årskalas, men eftersom vi varit sjuka nästan hela familjen och Gry nu blivit förkyld och sover dåligt så valde vi att vara hemma. Att vi fick sällskap var ju bara trevligt.
Sitter och kolalr på "Sveriges Smartaste Barn". En tjej från Varberg åkte precis ut. Ikväll är det "Vårt Bröllop i Era Händer". Måste ses. Är en sucker för alla sånna serier. En annan favorit är "Du är vad Du Äter", eller "Lyxfällan" osv.
I like it...

Inga kommentarer: