tisdag 24 mars 2009

Resultatet

FÖRE

EFTER


Blev faktiskt väldigt nöjd. Tänkte som jag skrev innan att jag kanske skulle behöva slipa med lite sandpapper... Men icke. Den ser lite gammal och sliten ut ändå tack vare min väldigt engagerade målning. Uscha va många vrår en såndär möbel har!! Den vita färgen på väggen innuti är under all kritik, men jag tänkte "Vem tittar där?" Om någon klagar får jag väl fixa till det, men fram tills dess ska jag nog sätta in lite andra grejer där... Vet inte vad. det får ju inte vara ömtåliga saker iaf. Det är alldeles för roligt att leka med dom verkar det som.

Efter min hårda dag ute i trädgården och med penseln i handen tyckte jag att det hade förtjänats en liten hand-spa-stund. Lite peeling och lite omvårdnad. Älskar dessa grejerna från Mary Kay. Helt klart ett tips för torra händer. Tro mej, mina var Extremt torra när jag började med detta, men inte längre!!
mmmm.... egotid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så fin den blev, gillade möbeln jätte mycket. Snyggt när det är luft mellan trät.

Nu får du leta efter flera fina möbler och måla om! Jag har förstått det som att ni har ett stoort hus.

Anonym sa...

Den blev ju superfin! Nästa gång jag är hos mamma och pappa ska jag minsann försöka ta en långpromenad till Tvååker och komma och hälsa på er!