fredag 27 mars 2009

Min o Grys stadstur...


Skulle in o hämta en skiva, men skivan gick inte att få ut ur spelaren så vi fick gå därifrån utan. Passade istället på att hälsa på på pappa Tobias jobb en sväng och sen spana i sortimentet på systembolaget. Vi gick ifrån systemet 250kr fattigare. Fy va dyrt det är där minsann! Därefter styrde vi kosan ut till Tvååker igen. Köpte färg på colorama till Grys rum (kommer bilder senare), lite penslar, en roller osv. Eftersom smarriga Gööks ligger precis brevid kunde jag inte låta bli att sticka in huvudet och knycka till mej två rulltårtor till kvällens gäster. (Jag knyckte egentligen inte, jag är så ärlig att jag betalade...faktiskt) Kvällens gäster bestod utav Ann i min mammagrupp och hennes Henrik. Men de hade lite bråttom så de hann inte käka någon rullis. Mer till resten tänkte jag. Nästa gäst var min mor, hon ville gärna ha rulltårta med kaffe, det ville tredje gästen Timmy också. Ska också säja att alla våra gäster var väääldigt fina i håret när de gick här ifrån. Det va nog rulltårtan... Efter att sista gästen gått var jag helt slut så jag gick o la mej ganska snart för att vakna upp till en målardag...igen!

Inga kommentarer: