måndag 2 mars 2009

Middagen avklarad

Sitter här än en gång... Klockan är snart fyra och detta blir det tredje inlägget för dagen. Hur har jag hunnit med detta undrar ni då. Jag vet faktisk inte..
Men any way...
Malin kom hit, sen kom Jens lagom till middagen var färdig. Vi åt tillsammans även om Jens mest var intresserad av att leka med Gry. Hade gjort lite kaffe och fixat en panacotta. Men helt plötsligt var både Jens och Malin tvugna att åka. J skulle hämta Madelene på jobbet och M skulle åka in o hämta bror sin. Sen skulle hon visst träna. Hurtbullen...
Önskar att jag också kunde åka o träna. Usch det är klart jag kan men jag måste hitta lite motivation. Jag borde ha det någonstans långt inne i min lata hjärna. Men icke... Inte än iaf...
Just nu sitter jag o kollar på TV. Väntar på att Tobbe ska komma hem från jobbet snart så jag kan få klämma lite på honom. Sitter o äter frusna hallon o dricker kaffe. Inte bästa mixen, men men... Båda sakerna är goda, fast kasnke lite godare isär.
Bara det blir lite varmare så ska jag börja ut o springa lite, och gå ut o gå lite mer. Hatar vintern. Det är bara kallt och jobbigt. Jag har inga vinterskor, har inte haft det sen jag var liten. Mamma har alltid kallat mej för den ultimata sommarmänniskan. Jag kan ju inte annat än att hålla med henne.
Som vanligt gör jag inte mest. Önskar jag kunde ta tag i mina foton och fixa Grys album. Men jag har itne gjort det än. Blev lite sugen på det nu faktiskt. Ska nog sätta mej och scrappa lite kasnke. Har inget bra lim bara. men jaja, vi får hitta på nåt annat.
Nu ska jag scrappa lite, eller i alla fall ta fram sakerna till bordet och irritera Tobbe med det.
Ska också tillägga att vår kamer lyckades gå sönder under herrmiddagen, jag är förkrossad!! Eller ne det är jag inte, nu kanske jag kan få min efterlängtade systemkamera...

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Tack för mat och efterrätt!