torsdag 26 mars 2009

Stadstur

Idag ska 2/3delar av vår familj ge sej in till stan en snabbis. Gry och jag ska hälsa på på hårporten o hämta en skiva och lämna lite info. Spännande! Sitter och mailar och snart har vi sålt vår fotoskrivare. Lite för billigt tycker jag, samtidigt som det är skönt att bli av med den. Vi har nog lagt 1500 för allt sammanlagt, vi säljer allt för 600. Usch mitt snålhuvud gör lite ont nu, samtidigt som jag känner att det är bättre att sälja den för 600 än att den står här och inte används. Om det är någon som är intressesad utav en antenn så har vi en sån också. En vit låda är det, inte en såndär vanlig man har på taket. Får väl se om vi får 500kr för den. Än så länge är det inte så många som hör av sej. Tycker alltid det är skummisar som ringer. Konstigt. Jag letar efter pinnstolar som jag sak måla svarta, men jag är lite kräsen så alla duger inte. Det finns inte så mycket att välja på heller.
Sen måste jag ringa min chef och break some news för henne vilket kommer bli lite jobbigt. Hoppas hon förstår. Usch jag har bävat för detta samtal länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack tack! Ja det var inte lika svårt som jag trott, men svårt endå. Men min styvmor var här och hjälpte mig klippa ut tyget. Det är nästan det svåraste. Nu hade tygdamen iof tagit till med tyg så jag hade. Men det är svårt att lägga upp och försöka få ut så mycket som möjligt av tyg och sen få svamparna åt rätt håll!

kram