måndag 9 mars 2009

Fick något trevligt på posten idag

Inget gör mej så glad en vissen dag som när Elle Interiör ligger i brevlådan. Elle vet när den ska komma, helt perfekt. Det fanns så mycket färger och jag blev helt varm bara av att se omslaget. Jag älskar färger!! Har två pallar i källaren som ska målas rosa, men nu funderar jag på vilken rosa och om inte orange skulle passa bättre, eller kanske grönt? Blev helt fylld utav idéer nu när jag var så pysselsugen. Blev också sugen på att fynda massa på loppis. Men det har jag ju tjatat om länge, att gå på loppis. Men det händer ju aldrig något.
Kan någon snälla tvinga med mej nån gång eller??
Ne det är nog upp till mej själv. Kan ju fråga om någon vill följa med istället. Är ju på jakt efter ramar, antagligen använder folk alla sina ramar för jag har inte fått några erbjudanden än. Bättre att köpa egna kanske...

Så här blev det i trappan, sen dessa korten togs har tre ramar kommit till samlingen. Tre guldramar från IKEA. De var visserligen omålade träramar när de köptes för ynka 15kr men när min pensel tagit sej ett par omgångar på det obehandlade underlaget blev de så fina så... Men tycker fortfarande att det är något som saknas så fler ramar behövs, och jag hoppas hitta dem på onsdag då jag o Grytan ska fynda.

Ne nu blir det till att krypa ner brevid min trötta karl. Ska berätta för han att varit saknad idag. Då blir han nog glad...

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir så trött hade skrivit VÄRLDENS längsta inlägg till dig som försvann:
Så nu tar vi det igen...

Det blev superfint med ramarna... baraf ör det ska jag med samla ihop lite bilder och framkalla och åka in till expert.

Jag kommer med all sanolikhet åka in på loppis imorgon, brukar vara på Gig när det öppnar 5 för att intye missa fynd. Men Pingstkyrkan öppnar tidigare och är dom som har mest ramar och tavlor så jag tycker du ska åka dit och fynda.

Sen tar du Bois som stänger kl 6 och så fyndar du där.

Ska kolla upp den i Veddige med för dom hade sjukt mycket möbler som man skulle kunna pensla till så blir dom som nya. Jag behöver ett större hus!!!

Härligt med tidningar i brevlådan. Testa Family Living, den tror jag du hade gillat!


Kram