söndag 22 mars 2009

Hon pratar!!

Eller pratar och pratar... Hon gör ljud ifrån sej som är som ord. det började med "tah" som vi snart insåg betydde titta. Sen la hon till ljudet "däh" som ni säkert förstår betyder där, förmodligen. Sen blev det gasnka snart också papapapapa. Inte för hon vet vem papapapapapa är men det är ändå roligt... Detta har hänt under en vecka ungefär. Lite besviken var jag ju ändå att pappa kom före mamma, mest för att mamma inte en nämndes en enda gång. Tobbe tyckte inte alls det va konstigt, det sa han alltid med ett flin och menade på att det var tydligt vem favoriten var.
Vill ni då veta vad som hände igår? Den största sensationen!!! Mamamamamamama lät det helt plötsligt!!! Vem var stoltast i världen då? Inte va det pappa iaf...
Nu har hon somnat och jag har kollat på en film som egentligen var ganska dålig, men på öndagar duger väl allt. Tobbe sover på soffan. Jag känner mej fortfarande inte helt frisk. Så fort jag känner att "Nu mår jag bra." Så äter jag och så blir jag dålig igen. Hur kommer det sej att man mår dåligt utav något som ska göra att man blir bättre, eller nöjdare iaf. Tur att jag har min lilla familj. Malin ringde vid 12 och frågade om jag ville föja med henne o Petter o några till o fika. Självklart hade jag velat det. Men Tobbe stod o målade, Gry sov och jag mådde kasst. Skickade meddelande till henne senare och berättade läget. Det var lugnt och de hade blivit lite fler än vad som från början var tänkt tror jag.
Ska lägga in lite bilder från gårdagen om en liten stund. Ska bara leta fram sladden.

Inga kommentarer: