torsdag 12 mars 2009

Kan hon inte vakna snart??

Lilla tjejen har sovit helt otroligt mycket nu. Hon somnade igår vid 21-21.30 och vaknade imorse vid 7-7.30. Tobbe gick upp o hämta henne för att lägga henne i vår säng. Helt otroligt nog hände det som ALDRIG händer annars. Hon somnade om! Vi sov vidare jag o lilla, inget jag klagade på, och vaknade vid 9. Då gick vi faktiskt upp för Gry behövde mat. Men hon var gnällig och ville bli buren hela tiden. Hon åt inte upp sin gröt, vilket är väldigt ovanligt. Försökte leka lite med henne men ingenting var kul. Hon började gråta och en oförstående mamma började trösta. Helt plötsligt tyckte jag hon var väldigt tung. Hon hade somnat... Ändå hade hon bara varit vaken i ca 1-1½ timme. Än så länge har hon inte vaknat helt. Klockan är ju ändå efter 13. Men jag hör henne gny lite så jag ska gå upp o kolla.
Min lilla sömntuta...

Inga kommentarer: