tisdag 17 mars 2009

En sväng till Ge-Kås

Hittade ett gulligt påskägg till Grysan.. Tänkte hon skulle få en leksak i det för hon äter ju liksom inte godis...

Så hon får en röd bil, men säj inget till henne!

Lite fjädrar också.
Vi får hoppas att Ge-Kås kollat upp leverantören...

Har letat efter en svart vårjacka till lillan


Hittade denna, den hamnade uppochner bara.
Hade egentligen tänkt mej att den skulle vara helsvart. Men det fanns ingen i den strl som jag ville ha kvar. Så denna får duga. Tycker den är ganska fin faktiskt. Annars hade hon ju inte fått den.


Mamma ringde mej innan idag och frågade om jag skulle med till Ge-Kås. Eller ne hon hann inte fråga för jag sa att jag ville följa med innan. Vi hämtade upp Malin på vägen och hittade det vi skulle ha. Egentligen skulle jag bara ha toa- och hushållspapper. Men ni vet hur det är att gå där. Man hittar alltid mer än man ehöver och så. Köpte ett jättefint fat också. menjag får fota det imorn för det var så mörkt och det följde inte med någon blixt(!) när jag köpte min mobil. Helt kasst!
Back tomorrow!

Inga kommentarer: