lördag 14 mars 2009

Jag vet hur man länkar, min vänner!!

Har precis fått visat för mej hur man länkar... Bara för det så har jag inget att länka till... Men nu vet jag hur man gör iaf.
Uscha jag ska jobba imorn... Vill inte, hade vart mycket mysigar att vara hemma med min lilla sjuka tjej. Men plikten kallar och Tobbe får lite quality time med henne, han ska iofs spela fotboll mellan 8-9 och då ska hon vara hos sin farmor en stund. För övrigt går Grys rum framåt och jag har tagit kort med Tobbes mobil. Men än så länge har inga kort kommit in i datorn så då kan jag ju inte lägga in dom, men snart blir det en liten potpurri av bilder eftersom mammas bilder från lekplatsen inte heller kommit upp här.
Ne nu blir det snart sängen.. trodde jag. Nu kom nämligen whiskeyn fram. Tur att man slutat dricka för x antal timmar sen. Tog en öl o en dooleys och så blev det lite vin till maten. Gottit! Men nu är det mest cola.. Jag vet, onyttigt. Men jag har inte påstått att jag lever ett nyttigt liv, nu är det ju dessutom helg.
Ne gott folk. Back to my guests!!

Inga kommentarer: