måndag 30 mars 2009

Oj så längesen!

Sitter här i mitt nyröjda hus. Tobbe gick o la sej vid tio och Gry somnade strax efter. Förstår inte varför hon ska somna så sent. Men hon är väl inne i någon period och då får hon vara det. Lite svårt att få henne att soman när hon är superpigg. När jag kom ner igen efter att jag lagt henne såg jag vilket bombnedslag det egentligen va här. Så jag tog fram den där energin som jag egentligen inte har och röjde upp lite. Sen kom jag på att det var ett tag sen jag satt här och skrev lite. Men nu är enerign så slut att jag knappt orkar flytta fingrarna från den ena tangenten till den andra. Så jag ringer det en natt eller Call it a night som det egentligen heter...
Natti natti!!

1 kommentar:

LINAH sa...

Hallå tjejer! Visst var det smart! Jag har sett någon använda dom som lyktor tidigaretror jag.Men minnet är ju inte för bra. Vaxduken kom jag iaf på. Och efter att jag börjat jobba nu så får man vara glad att hjärnan funkar alls. Shit vad förrvirrad jag är. Och slö. Behöver jättelång tid på mig på jobbet med allt. Hoppas det går bättre för dig=) Men skoj är det. Jobbar halva veckan och njuter med Elsa dom andra dagarna. Nu vill alla bli vårfina med så nu ringer det för fullt på salongen. När börjar du? Allt bra med er annars? Kram