fredag 27 mars 2009

M som i Målardax!

Skulle helst av allt ligga kvar i sängen imorse för att gosa med min underbara familj. Men min drivande sambo jagade upp mej för att ta tag i Grys rum, och egentligen ville jag det med. Fast helst av allt ville jag bara dra täcket över huvudet och bli kramad utav Gry o Tobbe.
Erkänn att färgen är lite skön ändå.
I LOVE IT!
Stackars Tobbe som jag bossade med honom. Men det blir så när jag redan vet hur rummet ska se ut och han inte gör som jag vill. Haha!

Till slut gick han med på att måla bakom elementet, men det krävdes mycket övertalning.

Men nu är vi färdiga. Har lite ont i nacken efter att ha målat en stor snevägg. Mot slutet så hade jag inte mycket tålamod kvar och gick mest och spotta och fräste runt omkring mej. Tobbe var nämligen lite otaktisk och frågade varför jag hade målat på listen. Efter det var det inte många vänliga ord. Ändå sa jag ingenting om att han målat orange på det vita. Men jag ville väl inte ha det i ryggen sen. Any way kna jag säja att den duschen jag tog efter vi målat färdigt var den skönaste duschen på länge. Varm och lång... Sen var varmvattnet slut lagom till Tobbe skulle duscha haha! Det kunde han ha.
Under tiden jag duschade kom Glenn, Toadörren var öppen ut mot hallen och Glänsarn stängde till den lite smidigt efter några korta meningar om att "Här står du o visar upp dej"... (Vi har ett blått duschdraperi som var fördraget så man såg inte mej) När duchen var färdiganvänd från min sida kom Veronica med sina tre kids för ett... hum... käka rulltårta? Samtidigt åkte Tobbe på After Work och sen hade jag o Gry tjejkväll. Hon somnade vid 19-19.30 så sen dess har jag iofs haft tjejkväll ensam. Ganska skönt ibland faktiskt....
Ne nu ska jag kolla Let´s Dance. Heja Laila!

Inga kommentarer: