måndag 2 mars 2009

Grys tänder...

Vet inte om jag kanske glömt att berätta. Gry har fått sin fjärde tand, men det va en vecka sen nu. Tycker det verkar som de flesta får de två framtänderna som 3:a och 4:a. Men Gry fick bara den ena framtanden, den vänstra. Sen fick hon tanden brevid, fast inte framtanden då. Jättekonstigt... Sen fick hon den andra tanden trodde ja, den som fortfarande inte är famtanden utan den som ska sitta brevid den högra framtanden. Fast den stack rakt ut ur tanköttet, fast inte på rätt sätt, men när jag kände igår så va den borta den lilla taggen.
Lite krångligt blev det nu kanske, men ja ni fattar kanske ändå.
Jens kommer nog hit sen. Min bror, eller så åker vi in till honom. Han skadade knät för inte så längesen så han är sjukskriven.
Nu somna Gry också precis, vad ska jag göra nu? Det finns massor att göra, men orkar jag verkligen det. Kanske ska baka något inför besöket...
Bakningen here I come!!

Inga kommentarer: