lördag 28 mars 2009

Sitter här o väntar...

...på nyheterna. Det verkar som om Kronfågel satt Tvååker på kartan. Vi blev till och med nämda på Nyheterna! Inte så kul anledning, men vilken chock att få höra lilla Tvååker nämnas på stora TV4! Wohoo!!

Med anledning av att det är Earth Day idag så ska vi faktiskt släcka ner hela huset. Ingenting ska vara på. Förutom kylskåp o sånna grejer. Det är nämligen så att vi inte är hemma. Jag o Gry ska hem till Linda o Iris mysa medans karlarna är ute o festar. Kl 13 ska dom bada på kallbadhuset, och med tanka på vilket tillstånd Tobbe brukar vara i när vi går där ifrån så kan jag bara tänka mej vilken kväll det kommer bli. Nu är ju inte jag med, undrar om han släpper loss lite mer då? Kan han ens det? 4-5 pers i bastun och sen fler efteråt. Ja jag vet inte... Frågan är om man ska stanna o vänta tills han festat färdigt, eller om man ska åka hem när man blir trött. Inget vin blir det ikväll iaf eftersom man ska köra. Typiskt... Men ganska skönt ändå. Fick sovmorgon idag till 8.35. (Jäklar vilken sovmorgon alltså) och imorn ska ja gå upp med lillan har jag lovat. Men Tobbe ska banne mej också gå upp 8.35 haha!

Inga kommentarer: