torsdag 8 januari 2009

Vilken natt!

Det var väldigt längesen jag hade en natt som detta. Är ju väldigt bortskämd med min lilla tjej, hon har ju nästan alltid sovit hela nätterna. Förstå min förvåning när jag vaknar mitt i natten och får gå upp o vagga lillan till söms igen eftersom hon antagligen vaknat av en väldigt tät näsa. Gick o la mej när hon motvilligt somnade efter 30 min. Själv har jag inga problem att somna inte. Kl 6 bestämde hon sej dock för att inte ligga kvar o nana längre. Jag gick snällt och hämta henne för att bära in henne i vår säng och hoppas hon kunde ligga där o leka lite och kasnkekolla lite på TV så en annan kunde få lite mer sömn. Det funkade i en halvtimme tror jag, kanske lite mer. Men sov kan jag ju inte påstår att jag gjorde med slag i aniktet utav både leksaker och småtting händer, samtidigt som hon högljutt klagade på de tråkiga leksaker som jag hade plockat fram till henne. Jag gav upp och gick ner för att ge henne mat, men den var inte intressant. Vattnet däremot var väldigt gott verkade det som för hon drack upp en hel liten flaska och då kanske det inte gör något att hon bara åt en halv skål med gröt. Hon äter ju så duktigt annars.
Ne jag ska gosa lite med stumpan nu och se om hon kasnke känner för att sova lite till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jajemansan, nä men det behövs inte, e bara B-laget som ska spela, å ja vill inte ha nån publik när man e så dålig som aj e, haha!!! ja hade oxå velat börja jobba lite, men ja vet inte med vad, om ja ens kan få ett jobb...puss malin

MarieMalinMichaela sa...

Haha, lilla gumman, lite får man betala för ett så fint barn!!!! Puss