onsdag 28 januari 2009

Jaha och nu var det visst 111 st. Synd att man inte kan se vilka. Får väl än en gång vädja om att folk kanske bara säjer lite hej eller nåt när ni är här inne nån gång. Jag vet ju vissa som läser men det hade vart lite kul att se om dom bara läser massa massa gånger eller om det kanske finns nån där ute som överraskar mej...
Kollade precis på antiksrundan och efter jag kollat på det så känner jag mej nästan som en av dom. Jag tror jag ser massa gamla saker överallt. Kom på mej själv med att datera och värdera ett skåp hemma hos min jobbarkompis. Lite pinsamt för efteråt så kom jag på att jag kanske stått och ljugit för henne. Det skåpet kanske inte alls var 50-tal och då inte alls så himla eftertraktat. Jaja, det såg ut som ett sånt iaf. Mormor har massa 50-tals möbler hemma hos sej. Än en gång sitter jag här och daterar utan att veta!! Nu får jag skärpa mej!
Tobbe har ju som jag skrivit innan skadat foten, men enligt röntgen så är den iaf inte bruten (det visste han nog innerst inne egentligen). Skötersakan sa att om han fortsatte ha ont så skulle han söka på akuten eller gå till vårdcentralen en andra gång. Men jag tror inte det hjälper att ta sej till vårdcentralen, de skickar bara vidare folk till sjukhuset ändå. Alla utom mej för mej är det aldrig något fel på inte. Ibland blir man ju sur när det inte är det. Speciellt när man går med en ihållande huvudvärk i 4 veckor, den går man dit och så kollar dom massa grejer. Man får peta sej själv på näsan och gå på en linje och grejer, nästan som ett fylletest. Hon hittade inget. Såklart! Sen går det alltid över antingen innan man åker dit eller när man precis varit där. Nu va detta ungefär 2 år sen iofs. Men ändå!
Fick mat hos mor och far ikväll, alltid lika skönt att slippa laga själv. Kött- och korvgryta bjöds det på, smakade alldeles perfekt! Men nu börjar jag nästan bli hungrig igen. Kanske dags att gå o lägga sej och vakna imorn till frukost.
Min karl liggeri soffan och är lite irriterad, fast uppgivet irriterad. Arsenal ligger under med 1-0 mot Everton. För er som inte hänger med i Premier League så ligger Arsenal, lite pinsamt, 5:a och Everton 6:a. Kanske inte så intressant och jag ber om ursäkt men man blir lite forbollsskadad i detta huset.
Jag vill gå på loppis! Jag vill fynda! Jag vill bli rik! Jag vill en massa andra saker också!
Tack Lina B! Du är snäll.
Malin-Jag hoppas du mår bättre snart!.
Emma-Jag hoppas du har det bäst bortanför Atlanten! Hälsa Cameron från mej!
Jenny R-Vi ses snart...

Inga kommentarer: