onsdag 21 januari 2009

Mina muffins...






Gullet blev så trött av allt mitt bakande att hon slocknade på sin "moster". Lite sent dock. Ikväll blev klockan nästan tio, kanske inte så konstigt att hon somnade så som hon gjorde.
Muffinsen var goda iaf. Jag och Tobbe åt varsin och vi lever fortfarande. Helt impad av mej själv. Men alla andra i mamma-gruppen har ju bakat så då måste jag ju bevisa att jag också kan... Vilken tur att vi fortfarande hade lite blåbär och hallon kvar sen nyår. Räckte precis till 18 muffins.

4 kommentarer:

MarieMalinMichaela sa...

Men herregud gumman, jag ser ju inte klok ut, men så får det väl vara ibland=)Puss på dig bästaste!

Anonym sa...

Varför blev inte dina döbakta då?

Anonym sa...

Vilken husmor du har blivit:)

Sanna sa...

Dom där muffinsarna hade man inte tackat nej till inte! ;)