onsdag 7 januari 2009

Plastparty

Ikväll ska jag till brorsans tjej Madelene för att gå på Tupperware-party. Va ju inte så jättelängesen jag hade ett själv, men man tackar ju inte nej till att gå bort liksom. Min lilla sjuka tjej ska vara hemma med sin pappa också, så jag kan bara slappna av ikväll. Inte för att jag går runt och spänner mej hela dagarna. Men det är nog lite mysigt för dom att vara ensamma också. Gry sov precis en liten stund. Hon brukar inte göra det vid denna tiden, men nu när hon är sjuk så behöver hon nog det. Dricker gör hon också, som en svamp. Nappar har lilla Gry också upptäckt nu, fast hon använder dom inte som andra bäbisar, nej hon leker med dom istället, tuggar och hystar och kastar dom gör hon.
Nu bär det snart in mot Staden...

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå du! Köp den där lökpåminnaren om dom har den till salu nowdays, lätt den bästa dom gjort! Fråga efter den om du inte har den.

Ha en mysig kväll! Och jag förstår precis vad du menar med att "spänna av" hehe