torsdag 8 januari 2009

Dagen kom men inget har hänt...

Det var ju idag som jag skulle få bli faster. Jag är ju redan "faster" till Melvin, Tobbes brorson. Men det är ju inte riktigt riktig faster... Johans bebis skulle komma idag. La precis på luren efter jag pratat med honom, men det har inte hänt nånting uppe i Skövde. Jag sa till dom att vänta lite så Gry hinner bli frisk så vi kan komma o hälsa på på bb. Vi kan ju alltid hoppas, hon är ju på bättringsvägen. Jag tror som mamma att den lilla/lille kommer den 13:e. En bra datum, det är många som fyller den 13:e. Jens 13/4, pappa 13/5, Gry 13/7 osv. Massa folk...
Kom också på att jag helt glömt att berätta att Gry numera kan sitta helt själv och har gjort detta i ca 2-3 veckor. Okej det va väl inte jättestabilt i början, men nu kan hon sitta jättelänge. Hon står i sin gåstol också, fast hon har inte riktigt fattat hur man gör med den än. Ska va på Tobbe lite sen om att vi ska sätta upp hoppgungan också, den kanske kan va till något nöje. Frågan är bara vart man ska sätta den. Det blir ju ett jättehål efter kroken när man tar ner den. Vi får fundera på det.
Ska lägga in lite kort nu också...

Inga kommentarer: