söndag 11 januari 2009

Fotoll fotboll fotboll fotboll!!!

Det är nästan lite jobbigt mycket fotboll här hemma idag. Det är ju match ikväll (Man U-Chelsea), Tobbe har spelat fotbollsspel på datorn hela dan så jag fick precis datorn, det var fotboll på TV innan. Uscha ja... Men vi får väl se hur det går nu ikväll. I matchen menar jag. Det är ju två topplag, kan gå hur som helst. Arsenal är ju iaf väldigt dåliga just nu, nånting måste ju hända där borta alltså. Tror jag hade gjort ett bätte jobb som coach än Venger just nu faktiskt. Sluta snacka fotboll Lina! Du är ju helt miljöskadad ju!!
Vi saknar er här hemma Linda o Joan o Iris! Hoppas allt har löst sej med lägenheten.
Uppdatering på bebisfront: Ingen bebis
Nu är det fotboll, men jag kommer nog sitta här och surfa runt på massa bloggar och sidor. Ska skaffa lite inspiration till gästrummet och skötrummet som ska fixas nu. Grys rum är redan färdigplanerat i mitt huvud. I vår familj är det så att jag planerar och Tobbe gör. Haha! Självklart ska jag också göra lite. Måla en giraff, lite fåglar och grästuvor i Grys djungelinspirerade rum, sen är det jag som inreder också, det får inte glömmas. Fast Tobbe får slipa och spackla och måla och greja innan jag gör finliret. Han är redig min karl. Det kommer bilder senare lovar jag.
Gry sover i gästrummet nu, det fjärde och sista sovrummet. Nu har hon sovit i alla rum. Detta är det enda, förutom vårt då, som fortfarande har tapeter på väggarna.
Lillan står i sin gåstol just nu, det är nog roligt i sådär fem minuter eller nåt. Sen måste det hända något nytt. Fast nu är det ju då fotboll på TV och då blir hon som förtrollad.
Ne nu blir det kaffe, surfande och en inköpslista för en tur till Ge-Kås. Vet inte när jag ska dit, men det är bra att ha en lista om det skulle ringa någon helt spontant sådär.

Inga kommentarer: