tisdag 6 januari 2009

Jag har tråkigt...

Tobbe sitter o tittar på en film som vi redan sett. Vi pratade precis om hur den slutar men ändå vill han se den... Jag tittar egentligen också, för dum som man är så kan man ju inte låta bli att kolla på den där rutan. Sitter också, med mina lock i öronen, och tycker att jag hör Gry från övervåningen hela tiden. Men det är mest locken i öronen som piper o grejar.
I natt är det JVM, lite häftigt att lilla Sverige klarat av att ta sej till final i stora stora världen. Men frågan är om man orkar hålla sej vaken till 01.30 för att sen sitta vaken hela natten o titta. Man får ju tänka på morgondagen med Gry också. Min lilla sjuka tös... Jag hoppas inte att det blir värre för tanken var att vi ska åka in till stan imorgon och titta på den andra delen utav 13-dags-cupen. Men självklart åker jag ju inte in med henne om hon är dålig. Brorsan spelar ju så det hade vart lite kul att se, men som sagt Gry går före allt. Mår hon dåligt så är det ju absolut inte bra att dra med henne till stan bland massa folk. Det var faktiskt ganska roligt att se henne i lördags när det var gruppspel. Hon va helt inne i matcherna, följde bollen hela tiden. Fast kanske inte mer än i 5 min i sträck, längre kan hon ju inte sitta still. Nu är filmen snart slut och finalen börjar om 10 min så jag tror att jag kan hålla mej vaken för att se första perioden iaf. Hoppas att den inte slutar som förra året...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja man får kämpa på nu på morgonkvisten, får hitta på lite saker i pauserna för att hålla ögonen öppna:P:P ses kanske i mån då, ja ska dit, puss kram!

Anonym sa...

glömde skriva att det va från mig, malin L:P puss