söndag 11 januari 2009

Herregud! Kan inte denna jäkla bebis komma ut snart!! Jag vill ju bli faster... Fast jag ska väl inte säja något för när Johan och Sussie läser detta blir dom väl sura på mej. Men min bebis kom i alla fall ut när den skulle... Lite tidigare t.o.m. Ne skoja bara. Den kommer ut när den är färdigbakad.
Var hos mamma o pappa nu ikväll och blev lite bortskämda med mat och ms. Gry blir så lugn när vi är där. Hon öll på att somna av sej själv på soffan med sin snutte. Det var så gulligt. Men till slut blev det så att hon somnade i min famn och låg där i några timmar. Det var väldigt längesen vi satt så o gosa så det var lite extra mysigt. Ska sannigen fram så var det nog mest jag som tyckte det var mysigt. Hon sov ju och blev alldeles för varm hos mej så hon vaknade till och från hela tiden. Men nu var det ju inget som jag var tvungen att göra så jag kunde ju bara sitta. Det kändes också så onödigt att lägga ifrån mej henne för att en stund senare väcka henne igen när vi skulle åka hem.
Nu är det för övrigt bestämt att vi åker iväg 14/2 till helsingbog med Lotta o Bia. Ska bli väligt mysigt, har aldrig sovit på marina plaza. Gry ska vara hos min föräldrar över natten. Ska bli så underbart att bara ägna all tid åt varandra.
Ne Johan! Nu får ni ploppa ut ungen!!! Vi vill komma o hälsa på!!

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Älsklingen, jag ska måste klippa luggen några cm, ser nästan inget längre!!! Så mysigt för er att åka på alla-hjärtans-bittra-dag=)Nä skoja bara, hoppas ni får mysigt där!!!! Massa pussar!