onsdag 14 januari 2009

Nu ska vi nana här i röjgus-huset. Tobbe har nog somnat redan iofs. Han skulle kolla på en match här i sängen, men det är förädiskt att lägga sej med huvet på kudden när man har jobbat hela dan och är trött. Så gulligt, han har till och med dragit upp täcket över ansiktet lite.
Idag var vi på mamma-grupp jag och Gry. Egentligen heter det föräldrar-grupp. Men det är ju bara mammor där så då kan det ju lika gärna heta så. Va kul att träffa alla igen efter att vi haft ett uppehåll över jul och nyår, och så var vi ju sjuka förra veckan också förstås. Gick lite på stan också, funderade på vart jag skulle få tag på pengar så jag kan gå ut med bruttorna i helgen haha! Skulle va bra om dom i postkodsmiljonären kom o knacka på dörren imorn med en miljon i handen. Hade faktiskt inte varit fel alls. Jag menar man måste ju vinna nån gång. Det hade ju vart bra om det va imorn, eller nån annan dag snart.
Ne nu blev hela jag jättetrött. Fingrarna lägger snart av, och hade det inte varit så att jag lutat mej på armarna så hade hela jag sjunkt ihop för ryggen vill nana.
Gry var lika duktig på att somna idag när Tobbe nattade henne, med denna metod, för första gången.
Uscha ne nu blir det natten....

Inga kommentarer: