tisdag 30 september 2008

Nu då?

Va ska jag göra nu? Sitter här framför TV:n och datorn, inget bra att titta på och jag har bestämt mej för ett tillfälligt köpstopp så nu kan jag inte gå in på sånna sidor heller för då är det lätt att mna helt plötsligt har shoppat både det ena och det andra, helt onödigt förstås...
Snart är det november (först oktober såklart) och då ska vi ha inflyttningsfest, samma dag fast lite tidigare ska vi ha namngivning för Gry. Sitter och försöker planera något, kom precis på att jag får ta en paus i mitt tillfälliga köpstopp för jag måste beställa kort på Gry...
Usch, köpstopp är nog inget för mej tror jag, kan ju inte ens hålla det i fem minuter... Skit samma, man kan kanske tänka efter lite stället...
Ne nu ska jag nog gå o städa lite, det kan man aldrig göra för mycket, inte jag iaf.
Ska väl kanske tillägga att jag är ensam, typ, Gry sover och Tobbe tränar med sina vänner på PS. Hur tråkit som helst har jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fasen du har ju ett helt hus att fylla med grejer snart! kram cattis