onsdag 1 oktober 2008

ÄNTLIGEN!!!




Min lilla stumpa blir som sagt bara större coh större för varje dag... Var på Ge-Kås idag och köpte en ny typ av napplaska... Slurp va popis den va. Hon fattade direkt hur den funka. Jag blev helt chockad!! Tobbe satt brevid och blev lika chockad han.
Förresten så frågade jag Tobbe häromdagen om han glömt att vi har en diskmaskin eller om han glömt vart den var. Mend det fick jag äta upp idag. När vi kom hem från Ullared innan så hade han städat hela lägenheten och börjat på att laga mat.
Min karl kan han...
Nedräkning till nyckelmottagande: IMORGON!!!
Då blir det måttande och grejande... Gud så härligt!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, han verkar lättlärd din karl. Var hittar man sådana?!

Anonym sa...

Säg till när vi ska komma med penslarna! kram Cattis

MarieMalinMichaela sa...

Hon är så duktig den lilla tjejen!! Då kan vi gå på bio snart kanske? Jag hänger på Cattis, säg till när jag ska komma och hjälpa dig! Puss

Anonym sa...

va roligt! idag e det!! =)=) så bra att hon tog nappen!! kan du ju försvinna några timmar=)=) kramkram