torsdag 2 oktober 2008

Då var det dagen-D

Herregudars... Jag tror inte jag fattar det själv ännu. Vi får ju för fabian ett hus idag!!!!
Shit va mycket som ska göras. Det ska bytas vitvaror, det ska målas och slipas och spacklas, och så det roligaste av allt: det ska inredas!!
Jag vet inte vart denna nyfunna kärlek till inredning kom ifrån, det måste vara Cattis som påverkat mej. Jag sitter och letar frenetiskt på http://www.styleroom.se/ efter smått och gott, lite idéer till Grys rum, för vårt sovrum är redan färdigt, i mitt huvud då. Jag vet inte heller hur många inredningstidningar jag köpt. Tobbe suckar lite tyst för sej själv när jag drar fram en ny.
Tro inte att jag inte ser det älskling!
Oj oj nu är klockan redan 11:03 och 13:15 ska vi vara på banken...!
Berit ringde precis. Hon ska ta hand om Gry när vi är och köper hus. Det ska också bli en ny upplevelse, att lämna bort henne. Tobbe tror nog att jag ska bryta ihop eller nåt, fast det ska jag inte, har sagt till mej själv att jag ska vara koncentrerad på vad som säjs för en gångs skull. Ha ju inte hört någonting de senaste gångerna, för lillan har nog ett hat mot banker och blir vansinnig så fort vi kommer till en.
Hon nanar nu iaf, min stora tjej.
Funderar på att laga lite mat kanske, då går tiden fort.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman!
Gud vad jag saknar er alla när jag sitter här och läser, jag saknar er såklart annars också!! Va stor hon har blivit men lika söt som vanligt!Hoppas att allt gick bra på banken, ser fram emot att få komma och titta på huset! Puss och kram Jenny

Anonym sa...

åh vilken rolig sag för er!!!! :D gick allt bra?? gick det bra å lämna gry? puss malin å viggo

MarieMalinMichaela sa...

Ditt hus va ju bara så fint gumman! Hälsa mannen! Puss