onsdag 22 oktober 2008

Det blir ju lite mer sällan man skriver här nu för tiden. Känner inte att det är så jätteprioriterat just nu. Vårt hem ser ut som ett bombnedslag och jag ORKAR verkligen inte städa. Mamma kommer hit snart så jag har varnat henne. Vi ska börja packa saker och så ska hon laga mat, men jag antar att jag får hjälpa till lite. Mat har jag inte heller lagat på år och dar känns det som. Det enda jag o Tobbe lagar, det är fryst mat i micron och nudlar. Uscha va äckligt... Men man har faktiskt ingen lust.
Gry ligger o slappar i vår säng och har det gott...
Igår så blev nästan hela matsalen färdigtapetserad. Det är bara småbitarna som inte sitter på plats. Antar att dom åker upp ikväll, hallen blir nog också klar hoppas jag. Trappan fick en första målning igår också. Väääldigt fint, just nu ser den iofs lite fläckig ut, men den ska ju målas igen.
Ne nu ska jag försöka plocka undan lite inför finbesöket.
(vi har alltså inte flyttat ännu utan det är i lägenheten det ser ut som skrutt, skulle bara klargöra det)

1 kommentar:

Anonym sa...

lite för sällan måste jag säga!! Hur går det för er med huset?! du måste ju uppdatera mig! kram