lördag 1 november 2008

4:e natten

Det blir ikväll... 4:e natten alltså... Och jag ska erkänna att även om jag inte från början var jättepigg på att flytta till tvååker så har detta huset gjort underverk med mej. Jag känner mej hemma, lugn och har nog aldrig sovit så bra som jag sover nu för tiden... Malin sa att det säkert var för att det inte fanns så många kryss i huset... Jag fattade ingenting, men det va nåt mambo-jambo eller feng shui eller va det heter. Man vet ju aldrig...
Ikväll är det Ju lördag och vi har haft lite kids som kommit hit o "Bus eller Godis"-at. Nät Tobe öppnade första gången så hade han precis slängt torsdagens smälta godis, så han erbjöd jordnötter. Det var nog inte jätteuppskattat. Men sen åkte jag o köpte godis, fast då var det nästan som om de hade gått rykten om oss, för det kom bara ett gäng till. De fick ta så mycket de ville...
Jag ska sova nu men jag får skriva mer imorn. Natti natti..
Har förresten lovat bilder, ska leta upp sladden så jag kan lägga in dom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fy farao vilken søt unge du har =) hih / angi

Anonym sa...

ja verkligen! ja det va jätte länge sen, tänker på det varje dag att vi inte hörs nu mera. igen.. åh vad kul att du trivs så himlans bra! kramar malin!!!!!

Anonym sa...

haha tänkte när ja läste din kommentar första gången- vem fan vet hon vem ja pratar om, fan va grymt, allt stämde in så bra lixom, haha men sen förstod jag att det va kp det skrev om ändå=) haha, men det ja skulle komma till var att det andra inlägget INTE va riktat till dig, jag såg ju inte ens att du hade lämnat en kommentar, så ta inte åt dig på det!! =)=) puss puss malin (igen) :):):)