måndag 17 november 2008

Tråkig dag idag..

Jaghar egentligen massor att göra... Men jag har inte lust med nånting. Mitt huvud börjar bli tungt, halsen är skrovlig och öronen är det lock i. Varkje gång jag ska tugga så knastrar det i käkarna. Snart får jag väl ont i nacken också, det får jag alltid när jag börjar bli förkyld. Gry är jättesnorig och Tobbe börjar också känna sej lite krasslig. Sjukstugan kan man kalla vårt hem just nu. Iofs jobbar Tobias, stackarn. Saknar mitt lilla Gryn, hon har sovit jättelänge nu, det har väl med förkylningen att göra antar jag.
Malin förresten jag har testat en massa nappar men det funkar helt enkelt inte. Hon älskar gröt iaf så det får hon äta istället, BVC-sköterskan sa att man kunde ge det istället. Får iofs bara ge smakportioner än så länge men magen vänjer nog sej snart. Morotspuré verkar vara poppis iaf. ikväll ska vi nog testa potatis, eller kanske broccoli...

1 kommentar:

Anonym sa...

det e så roligt när dom börjar med smakporttionerba=)=) mys pys! å sen e det skönt nät man kan förvinna 4-6 timmar utan att dte märks=) hihi. ha det fint! puss kram malin