tisdag 25 november 2008

Har haft lite besök...


Min Gry har haft hårband i håret och käkat gröt

Linda från min mammagrupp var här idag med sin lilla tjej Lea. Tobbe har varit hemma idag med. Han passade på att dammsuga, antar att man kanske får göra det lite oftare i huset än i lägenheten. Nu har vi ju dessutom en bäbis som snart kryper iväg o ska slicka o käka på allt.
Min middag/frukost idag: 1 macka och pepsi.
Väldigt pinsamt dåligt att man inte ätit något annat. Vi har ju alla förutsättningar som finns för att laga bra mat... eller??
Vi har förresten sålt kylskåpet, så för er som kanske va lite intresserade så är det too late.
Det blev lite pinsamt för jag tyckte det va ett fint och fräscht kylskåp, trodde det va max 5 år. Så det sa jag till han i telefonen som skulle köra från Skåne o köpa det. Men när han kom så ville han ju veta hur gammalt det va för vi hade ingen instruktionsbok eller nåt. Tobbe ringde till en återförsäljare och det visade sej att det inte var så nytt som jag trodde, 1997 var det från!! Kylskåpet va fan 11 bast! Helt sjukt! Men jag fick beröm för mina foto kunskaper... eller.. gubben tyckte det såg väldigt nytt ut på bilderna, och det va visst det fräschaste som fanns på blocket. Vi hade begärt 1500 men vi fick 500 iaf så det blir väl någon julklapp kanske...
För er som är intresserade utav vitvaror så får jag påminna er om att vi har en fungerande spis kvar!! Haha!
Mina två familjemedlemmar ligger o nanar på soffan... dom är så söta... Mina små hjärtan.
För er som missat det så har jag lagt in lite bilder på husets förvandling. Kolla in!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va söt hon är! Och som hon har växt... det ska bli så kul att få träffa er i helgen!!! Ses om någon dag! puss och kram Jenny