fredag 7 november 2008

Johans födelsedag!

Nu är det väl ändå dags att skriva här igen. Sitter i vårat fina vardagsrum och funderar på vilken låda jag ska börja med, det är nämligen en del grejer som fortfarande inte packats upp här...
Sedan senaste inlägget så har vi ialla fall fått ett sovrum. Det är färdigtapetserat, färdigmölerat o sv. det enda som saknas är gardiner, men det är vl det som saknas i stort sett överallt. En gardinstång har vi fått upp, den i vardagsrummet, inte så konstigt att man vill sitta här alltid då kanske...
Gry ligger halvnäck på en filt på vårt golv här och pratar med sej själv, eller någon annan. Kanske mej fast jag inte fattar det. Tobbe är på jobbet och kommer förhoppningsvis hem nån gång vid 14-tiden. Det brukar ju aldrig hända för på fredagar verkar det som om alla vill laga sin bike. han börjar oftast vi 6 o sen så slutar han vid 16. Lite väl länge tycker jag för han är så vresig när han kommer hem då. Han märker inte det själv och jag säjer inget...
Nu ska jga gå o underhålla min snart förbannade lilla tjej
Ursäkta förresten över bilderna. Har fortfarande inte hittat sladden, den ligger väl i någon gömd låda någonstans...

1 kommentar:

Anonym sa...

nä det e bra lina! dej kan man lite på=)=) ja va tråkigt. men givetvis roligt för er med=)=)=)
fan att vi inte kan komma på inflyttningsfesten:(:( redan anmäld till tif natta..typiskt:(
puss o kram malin