lördag 29 november 2008

Snart ska man ut på galej...

Eller, tjejfest är det ju. Kompisens syrra fyller 20 i december så hon ska ha lite fest nu ikväll... Sen ska hon iväg en vecka (tror jag) och vara barnflicka åt sin mosters kompis dotter i spanien tror jag, vet inte exakta detaljer som ni märker, men man blir ju lite avis... Jag vill också åka utomlands gratis.
Nåväl, som askungen skulle säja, jag har ju ett hus och två underbara personer som bor i det med mej. Tobbe ska vara hemma med Gry helt ensam ikväll. Han har varit ensam förut, men inte såhär länge tror jag. Men jag vet att det kommer gå jättebra.
Gry är ju så duktig, idag åt hon upp en hel liten burk med potatis- och palsternackapuré. Det har hon inte orkat innan, så hon va säkert jättemätt efteråt. Nu kl 17.30 så va hon helt slut stackarn så hon slocknade på två röda. Hon brukar inte vila såhär sent, men igår blev sömnen lite rubbad. Hon brukar nämligen somna runt åtta, men igår somnade hon inte förrän 21.40. Det kändes lite konstigt att hon var vaken så länge. Men det var mysigt samtidigt...
Ne nu ska jag nog gå o göra mej lite vackrare än vad jag redan är. Haha!

Inga kommentarer: