onsdag 24 september 2008

Ska dom göra så?

Helt otroligt alltså! Gry somnade strax innan 20 igår kväll, vaknade imorse vid 6 o somnade om direkt efter hon fått lite mat, sen vaknade hon igen vid 9.30 o jollrade lite. ska dom verkligen sova så mycket om natten? Kan man ha en sån tur?
Pratde med Jens nu iaf och frågade om han ville vara fadder åt Gry på hennes namngivning, han blev jättestolt och det var ju skönt. Nu ska jag bara ringa den andra brorsan och fråga om han också vill. Kanske ska Madelene och Sussi också vara... Har jag inte ens tänkt på, ska prata med Tobias.
Gry sitter just nu och tittar på MTV. Inte lika bra som VH1 men det duger tror jag. Hon är så söt när hon sitter där i sin pyjamas och bara myser, och lyssnar på Gnarls Barkley med Crazy, antagligen nya favoriten för nu började hon prata med TV:n och vifta med armarna.
Det låter så härligt när hon ska nysa men den inte riktigt vill komma ut, det låter som att det killar i magen nästan. Gudars vad jag älskar att vara hemma med henne.
Igår satt vi och planerade lite inför Namncermonin i alla fall. Jag tyckte vi skulle hålla ett tal jag och Tobias om varför vi valt just de namnen som Gry fått (Gry Alvina Elisabeth Röjgren). Tobbe var väl inte lika på till en början men sen när han läste vad jag skrivit så skulla han ändra här och där i mina meningar och påstod att han kunde sånna här grejer, så nu är det upp till bevis hehe!
Ne han är duktig min karl, han kan många saker. Ska ner och hälsa på han på jobbet sen.
Får det lov att vara lite frukost Lina? Ja tack, ska väl se vad jag har i kylskåpet. Blir nog lite flingor.

Inga kommentarer: