söndag 28 september 2008

Hon har lärt sej räcka ut tungan...

Tobbe har legat o lärt Gry att stoppa ut tungan o göra pruttljud nu... Lite stolt är han nog allt. Vi har allt på film så det blir kul att kolla på sen när hon blir 14 bast haha! Den ska jag dra fram och att visa när första kärleken kommer hem på saft o bulle.
Fickprecis ett mms med en bild på Cattis (grannen) och Sammy (deras katt). Han har varit försvunnen i 3 dygn och nu äntligen så dök han upp igen. Både Johan (grannen) och Cattis har varit helt förstörda över detta, vilken man kan förstå, deras djur är som deras barn. När jag tänker efter så har det faktiskt varit lite tomt på vår trappa, Sammy har ju inte suttit där nu på ett tag.
Snart blir det fotoll för hela slanten, och när jag väl kommer tillbaka hit till den snart helt nersuttna platsen i soffan framför datorn, så ska jag berätta om kräftskivan som vi hade i fredags... Helt galet var det!

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Har du sett att jag lagt upp en länk till dig från min sida, erkänn häftigt!!! Nu blir det Mc Donalds, gud va gott, men desto mindre nyttigt!'