tisdag 30 september 2008

Vill hon ta flaskan nu då?


Humm... Sitter här och funderar över när jag kan lämna henne första gången. 18 okt så ska vi bada på kallbadhuset så då får hon baskemej kunna vara utan mej ett par timmar. Mamma och pappa ska vara barnvakter.
Fast samtidigt som man tänker att det hade varit skönt att få vara själv någon gång så får man dåligt samvete, för man har ju inte skaffat barn för att lämna bort henne. Jag vet att de flesta inte tänker som jag kanske, men jag tänker så och det är lite svårt att se förbi.
Just nu är hon jättetjurig, trött skulle jag tro, och hon får gärna somna nu om hon vill. Fast Tobbe får natta henne, stackarn han har knappt träffat lillan på hela dagen...
Woops där hamnade hon hos mej igen och sen tillbaka till Tobias efter att sagostunden misslyckades... Nu sover hon snart.
Idag har vi varit först på öppna förskolan, vi hann faktiskt gå på sångstunden, sen åkte vi ner till Laila i Hästhagen med Malin, Levis o Viggo. Fast först var det köttfärssås hos de två sistnämnda.
Kaffe och äppelpaj blev det hos fam Carlsson och sedan bar det hemåt igen.

Just nu har jag massa pirr i magen för jag tänker på vårt hus som vi får på torsdag!!! Eller vaddå får, ingenting är gratis, defenitivt inte ett hus.
Tänker bara på hur allting ska inredas, ingenting kommer bli som man tänker sej men jag kan knappt sova bara för jag tänker på det så mycket när jag ligger till sängs, sen när jag väl somnat så drömmer jag om det istället. Så det kan vara..
Nedräkning till nyckelmottagande: 2 dgr!!
Snart jäklar kan Gry springa fritt i vår trädgård och hoppa på sin farbrors studsmatta han fått från sin chef. Ska bara sätta upp staket utmed den stora vägen, kan vara bra att ha kanske...Sen har ju Gry inte varit så pigg på att vända på sej idag, men det är ju inte så konstigt för vi skulle u visa folk, och inget sker på beställning inte.

Men hon har ju skaffat ragg min lilla och det är ju Viggo såklart!!



3 kommentarer:

MarieMalinMichaela sa...

Gosisarna!

Anonym sa...

åh så söta dom e våra små puffar=)=)

Anonym sa...

Hihi, ja det ska då börjas i tid! /Cattis