onsdag 24 september 2008

Kom på varför...

Hon sov ju så himla länge inatt... Anlednigen är nog att hon skrek så mycket igår så hon tröttade ut sej. Det hjälpte inte vad vi gjorde, hon vägrade bara sova. Nu har hon varit lite lugnare ikväll, det är helt och hållet som trisslotterna "Plötsligt händer det" i alla fall det här med att sova hela nätterna. Så skönt det är att sova, lite jobbigt att jag vaknar före henne bara. Men då har jag ju chansen att bara titta på henne. Hon är så vacker min dotter.
Ne nu ska jag sluta skryta.
Vi va o kollade kylskåp idag. Eller egentligen kollade vi kyl, frys, diskmaskin, fläkt och spis. Sen självklart hade vi ju behövt en ny micro också, men just nu får det vänta. Inte varje dag man slänger ut över 30 000. (Vi har iofs inte köpt det ännu.)
Tobbe är så duktig, han nattade Gry på 5min. Det är min karl!
Väldans vad jag skryter idag...
Woops där vaknade hon igen... Jahopp det är väl min tur.

Inga kommentarer: