lördag 13 september 2008

En SKÖN morgon

Nypåklädd, min stora tjej...

Nyvaken o väldigt pigg

Gry hittade sin hand. Den är bättre än en napp

Nu har vi haft en lugn och skön morgon. Till min stora glädje så sover lillan åter igen hela nätterna, iaf hela denna natten. Eller förresten lugn och lugn... Gry vaknade vid 6 o käkade lite, lekte med morsan o väckte farsan. Tobbe tyckte det va mysigt att gosa lite, han hinner ju aldrig det eftersom någon måste tjäna in cashen till familjen, och för tillfället är det inte jag. Hihi!
I alla fall så somnade vi om vid 7-8 nån gång. När klockan var 10 så knackade det på våran dörr. Det var Tobbes jobbarkompis Petra. Dom hade bestämt att dom skulle ut o cykla lite MTB, men tobbe hade försovit sej. Så upp flyger han o väcker mej, men konstigt nog inte gry...
När klockan var 10:20 vaknade dock mitt lilla troll o ville ha käk. Sen ville hon inte somna om, så då satte vi oss i soffan o började blogga.
Om en liten liten stund ska vi vara ute i Tvååker o hälsa på Tobbes kompis o fira hans son som fyller 1 år. Så nu är det en snabbuppfräshning som gäller
Adios!!

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Hej, hej! Ville bara säga att din kommentar ej kommit fram till mig! Puss dig och ditt vackra barn!