fredag 26 september 2008

Lilla hjärtat...

Hon ligger här på golvet och är överlycklig, pratar och sjunger med världens bästa barnvakt - TV:n. Inte den bästa kanske egentligen, men om man är ensam och måste göra saker, som laga mat, bädda, städa eller något annat (som blogga t.ex) så är det väldigt bra med MTV som jag förklarat innan. Vi låg precis o gosade lite, hon är så mysig när hon är på det humöret.
Väntar på Linda och Gulan. Vi ska duka o fixa lite kladdkaka inför kvällen, för här på rullstenbacken ska det minsann bli kräftskiva!!
Tobe skulle åka o handla det sista nu innan han åkte hem från jobbet, men så får man ett meddelande där det står " vi fick precis in 8 pallar, så jag kommer hem om några timmar". Blir man inte trött! Vem skickar 8 pallar cyklar till en butik en fredag eftermiddag?? Idioter!!
Ne nu ska jag nog gå o diska lite... Har ju faktiskt varit duktig o lagat mat idag, fast då va Malin o Malin här så tro inte jag lägger lillan framför TV:n stup i kvarten... De gör jag faktiskt inte!

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Tack för den underbart roliga kräftskivan igår, jag hade jättekul!! Dock lite mer kaos mot slutet, kom inte i säng förrän halv 5. Känns hårt just nu!
Puss och kram på mina favvotjejer!