söndag 14 september 2008

Crybaby

Shit va blödig jag är!!!
Jag o Tobbe kollade på "P.S I Love You" alldeles nyss. Från det att filmen började till att den slutade så grät jag oavbrutet. HUR i hela världen kan man börja en film så himla sorgligt. Det enda jag tänkte på var att det skulle hända mej. Att Tobbe o Gry skulle försvinna. Blir ju tåögd bara jag sitter här o tänker på det.
Nej uscha.. Lillstumpan sover, min mobil är glömd i Tvååker och jag är trött o har ont i ögonen efter alla salta tårar.
Tur att Tobbe såg att jag var lessen o började krama om mej... Fast det gjorde iofs saken värre för jag började gråta ännu mer...
Jag har blivit en riktig crybaby på äldre dagar får jag säja...
Ska försöka få Tobbe till att gå o lägga sej samtidigt som mej för en gångs skull.
Natti natti!
(Gry sov för övrigt jätteoroligt inatt... Helt utan jämna mellanrum vaknade hon. Skitjobbit!! Tur att Tobbe vart ledig idag så han kunde hjälpa mej.)

Inga kommentarer: