måndag 29 september 2008

Min lilla blir stor!

Idag när vi var på mammagruppen så la jag henne på en madrass på golvet... Helt plötsligt vände hon sej!!!!!! Jag tror nästan aldrig jag varit så stolt (förutom när hon föddes förstås)...
När hon vände sej första gången då blev hon nästan lite rädd och började gny lite, sen andra gången så tyckte hon det var jätekonstigt att folk tittade på henne med glada tillrop. Hon såg lite noschig ut, ungefär: "Det där va väl inget, va glor ni på?"
Glömde jag säja det innan Malin så fölåt!
Sen när vi skulle visa mina föräldrar och Tobbe så tänkte jag "Nu kommer hon inte göra det bara för det" Men hon va så duktig så hon visade att hon kunde, två gånger till och med! Det händer så mycket varje dag att man blir mörkrädd. Kom på att hon antagligen är i en tillväxtperiod just nu så det är därför hon vill ha mat och närhet hela natten.
Imorgon åker mamma och pappa till Sicilien, mina föräldrar alltså. Jag är så avis att de åker iväg o har det gott. Men när jag o Tobbe är i 50-årsåldern så kan vi också göra det.
jag kan iofs inte ha det bättre än jag har det, världens underbaraste sambo och dotter.
Kan man begära mer?

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Ääää, jag hoppas ju att ni kommer iväg på en semseter innan dess, det tror jag att ni gör, jag kan följa med helt gratis, haha!! Den lilla trollungen är ett underverk, söta lilla pärlan!!! Puss