fredag 20 augusti 2010

Vid närmare eftertanke...

Lina man kan faktiskt inte vara med på allt. Även om spontana grejer oftast är de som blir mest roliga, så är det inte alltid lätt att vara superspontan och samtidigt höggravid.
Tobias tog ner mej lite på marken när jag svävade iväg om Teresa. Han ville också, men sen funderade han på om han ändå inte var så sugen.
"Men Lina vad kostar det? Och när börjar det?"
Ne just det, kostnaden brukar ju ligga mellan 200-300kr så det hade jag räknat med, (Det kostade 240kr) Men sen när jag gick in på Majas hemsida såg jag att 140 pers ska trängas inomhus.
Jag som knappt får plats ensam i min soffa (okej jag överdriver) ska orka med att stå och trängas med 139 andra glada, förmodligen fulla, personer i värmen. För att inte tala om min väl utbuktande mage som förmodligen skulle få sej både en och två vassa armbågar på sej. 
Nej jag tror inte att det är någon bra idé att gå på konsert i detta läget, speciellt inte om man tvunget alltid ska befinna sig, helst på, men i varje fall väldigt näära scenen.
Usch, får kanske bara hoppas på att hon kommer tillbaka nästa år!
Jävla skit

2 kommentarer:

Jonna sa...

... ja, det där med armbågar i magen kanske inte är det bästa just nu, plus att det lika gärna skulle kunna vara dax för dig nu (: nästa år, lina, håll ut!

Händer det inget i helgen för mig (eller för dig), så kan vi ju hoppas på att din Tobias har rätt om måndag eller tisdag - för då tycker jag att vi gör upp en pakt och ses där då. Jäklar vad skoj det hade varit att ligga på BB tillsammans. Myspys. Vem vet ...

Ha det mys ikväll och jag lovar att skriva tidigt imorn om det inte hänt något och jag kanske skickar iväg ett sms om det gör det (: PUSS

Tova sa...

Hihi, ja visst upptäcker man att det inte går att gör ALLT med barn eller som gravid, även om det ofta går att göra mer än man tror...
Själv ser jag med skräckblandad förtjusning fram emot första utomlands-resan till Hong Kong i vinter, med vår spralliga lilla onge... (då 11 månader) blir nog ett äventyr om inte annat :P