onsdag 25 augusti 2010

Gry myser...

Vi har lagt Grys gamla lekmatta på golvet framför TV:n.
Anledningen var att Moa var här i går morse och vad bättre att lägga henne på på golvet än just denna mjuka goa matta!?
När Gry kom hem från dagis såg hon ju mattan direkt och bar ner ett par kuddar och gosade ner sig.
Har inte haft hjärta att bära bort mattan nu heller för det ser så mysigt ut.
Hon får ligga där tills hon blir nanig, då lägger hon sig i soffan istället.
Jag är trött så hon får gärna förflytta sig snart så vi kan vila tillsammans...

Kollade på sjukhuset på TV nu. 
En liten Vilda som föddes i v.24
Hon var väldigt liten och röd kan man säja. 
Jag är glad att jag är förbi det stadiet för länge länge sen!
Nu är ju vår bebbe färdig helt och hållet, den ska bara komma ut!!
Jag är i v.40 idag.
Har gått 97,9% av graviditeten.
Bara så ni vet...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en flicka eller pojke du väntar? Har du kommit på några bra namn till bebisen?
Själv har jag en son på 11 månader som heter Vide. :-)

Lina Gson sa...

Hej du anonyme!
Jag vet inte vad som komma skall, men blir det en tjej får hon förmodligen heta Liv och blir det en kille blir det antagligen Leon.
Inte för att det måste, men vi tycker båda namnen passar fint till Gry.
Vide har jag haft i tankarna, det är fint!
Kram!

Anonym sa...

Liv är ett urgulligt namn.
Leon är också fint.
Lycka till med förlossningen och hoppas bebisen kommer snart.

Anonym sa...

PS. Gry är också mycket fint.

Lina Gson sa...

Haha!
Tack, jo vi tycker också det...
Ja bebben får gärna komma snart.