fredag 20 augusti 2010

Hormonrubbning Allan och Teresa!

Lyckades sätta på ett program på Tv4 Fakta.
Små mirakel hette det.
Det var en tjej som var lika gammal som Gry, samma hårfärg och allting som hade opererat sin njure. Hon hade fullt med slangar och grejer och var nedsövd.
På 2 sekunder satt jag här och toklipa!!
Hon var så lik Gry!
Tror inte jag skulle klara av att se Gry sån.
Sen blev det bra för hon vaknade och fick åka hem när hon mådde bra.
Sen var hon på återbesök och grät när de tog ett blodprov på henne.
Då satte la jag igång en gång till.
Ja jisses va dumt det kan bli.

Ikväll ska jag och Tobias på konsert på Majas!!
...hoppas jag iaf...
Teresa Andersson ska spela.
Åh!!! Hon är så BRA!!!!
Såg henne på TV för ett bra tag sen, sen dess har jag tänkt på henne med jämna mellanrum. Läste i tidningen idag att hon skulle till Majas ikväll!
Ringde till Tobias och han var på bara jag fixade barnvakten.
Jajjemen! Det fxar jag...
Så bara det finns biljetter kvar så ska vi lyssna på henne ikväll!!
Wiiiiiiiiiiiiii!!!

Inga kommentarer: