måndag 2 augusti 2010

Kan inte avgöra...

...om det är en liten lyx eller om det mest bara är jobbigt.
Kan inte böja mej ner och plocka upp alla Grys leksaker som ligger utspridda över hela golvet. Magen är i vägen och det gör så ont om jag faktiskt kommer ner.
Så det jag menar med lyx är ju att jag faktiskt har en anledning till att bara sitta. Men å andra sidan så får jag dras med en sur karl som vissa ögonblick inte verkar förstå att jag faktiskt är i 9:e månaden. Fast han är mestadels väääldigt snäll! Plus en sur hals, dvs sura uppstötningar som stör mej något så fruktansvärt.
Det gör så ont! Jag vill inte vara gravid längre!!!
Gry vill bli buren, men jag orkar inte. Mat behöver lagas, men jag orkar inte.
Jag Orkar ju för fan INGENTING längre!!!
Inga byxor passar. De enda som passar är antingen sönder eller ständigt i tvätten. Så då får jag ha klänning på mej, men alla klänningar börjar bli för korta. 
Köper absolut inga nya nu!

Ska kolla igenom Grys gamla kläder och tvätta igenom de minsta, könsneutrala, kläderna vi har.
Etersöker dessutom en liggvagn till bebben. 
Grys gamla är sönder...
Jaja hör av er om ni har en ståendes som ingen vill använda.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Usch! Jag lider med dig. Jag har än så länge ingen mage som är ivägen men jag är så orkeslös. Jag har ingen lust att varken städa, laga mat, baka eller nåt sånt som jag annars alltid har uppskattat och jag har ju 4 månader kvar!