måndag 9 augusti 2010

Förvärkar var det här!

Har varit helt klarvaken mellan 03.00 - 05.30 inatt. 
Känns idag kan man säja...
Anledning till min konstiga sömnbrist vet jag faktiskt inte. Det enda jag kan tänka mej är isf att kroppen börjar bli inställd på att kämpa ut en liten bebis och att det inom kort är dags. 
Inte mej emot...
Hade nämligen lite molande förvärkar inatt. Inget att jämföra med vanliga, verkligen inte... 
Men bara för att jag satt och tänkte på det, medan jag kollade på Animal Planet, så kunde jag ju absolut inte somna.
Precis när jag lagt huvudet på kudden ca 05.20 så började Gry gråta, för kanske 4:e gången, men nu hörde jag att hon verkligen började vakna till så hon kom då in till oss. Sen somnade jag som en sten.
Tobias har dessutom snarkat som ett helt sågverk så det gjorde ju inte saken bättre...
Vi får hoppas att det blir bättre inatt, eller ännu bättre, att bebis kommer ut inatt!

2 kommentarer:

LINAH sa...

Hej där! Allt är bara bra här. Dags för er snart va? Gått hem än? Jag har lite problem med benen men annars funkar det bra. Jobbar 5 veckor till. Hyllan hittade jag på designonline. String pocket något hette den. Fanns i fler färger. *mums* Ha det så bra nu hela familjen. Kram

Jonna sa...

Blev det någon bebis inatt, månne !? Ingen lillskit för vår del ännu, men som jag längtar. Jag vill inte vara gravid längre, det är ta mig tusan inte det minsta roligt längre - tungt, varmt och otympligt. Jag lovar, jag informerar när det är dax och det bör du göra också (: om vi inte hinner, så kanske vi ses´där vi sa - på BB.

Puss på dig gums