onsdag 25 augusti 2010

Nervöst...

För varje kväll jag går och lägger mej nu så blir jag bara mer och mer nervös.
Förmodligen för att jag vet att det är nära nära nu och att jag vet vad jag ger mig in på. 
Vet ju att det gör så satans ont.
Fick ju värkar utan förvarning när Gry behagade komma ut.
Men smärta är till för att glömmas, typ...
Försöker förbereda Gry på att hon inte länge till kommer vara ensam.
Men jag vet inte om hon förstår...
En sak är säker
Jag vägrar gå över!!!
Bara så du vet det bebis...

1 kommentar:

Jonna sa...

Ja, gå inte över, för då betyder det att jag måste var gravid i hmm ... minst fem dagar till (jag vägrar) - haha, självisk jag låter, men det skiter jag i! Nej, prata allvar på er lille (jag tror att ni får en pojk), så pratar jag allvar med Elsa ... nu jäklars ska de ut (;

Jag förstår verkligen att det är en helt annan grej att uppleva det andra gången, du vet ju vad som väntar. Jag förstår ju att det kommer göra ont, men jag tror det är svårt att förstå HUR ont det egentligen gör. Phu.

Haha, ja, men släng hit lite loppisfynd, så fixar jag. Mamma och jag ska iväg till Spannarp sen, så får se om jag hittar något nytt (gammalt) jag kan fixa med (:

Puss på dig, gums!