lördag 28 augusti 2010

Innocent Rosie

Tobias gamla granne från barndomen är sångaren i bandet Innocent Rosie.
Igår spelade detta bandet på Sakura Thai för, var jag antar, en hyfsat stor publik.
Tobias var där och kollade på dom. Precis när jag och brorsan gick dit så hade de slutat spela så vi missade allting. 
Typiskt!
Tänkte att om man går på konsert så kanske bebisen vill komma ut. 
Det verkar inte som att det hjälpte...
Fick nöja mej med att få ett helt glas öl i knät istället.
När jag torkat någorlunda så gick vi hem till mor och far och hämtade lilla Gry som somnade i soffan innan jag och Johan gick ut.
Hemåt bar det och vi gick och la oss vid 01.30 ungefär...
Typiskt nog så vaknade Gry 06.40 och ville ha mjölk, pigg som en liten gris.
Väldigt märkligt eftersom man får kämpa med att väcka henne vid 07.30 annars.
Tobias var väääldigt snäll mot mej och jag fick sova vidare en stund medan han och Gry gick upp och gosade lite framför TV:n i soffan.
Ne nu orkar jag inte gå runt med en kula på magen längre...

2 kommentarer:

Jonna sa...

Tobias och jag bestämde innan att vi ska in på förlossnignen ikväll/natt, så häng på, vettja (: puss

Jonna sa...

... nu börjar jag tro att ni inte är hemma, utan på förlossningen eller kanske redan BB !? Hoppas! Puss