fredag 27 augusti 2010

Morgostund med rostbiff i mun

Åkte och plockade upp Malin efter jag lämnat Gry på dagis.
Vi åkte till Hajen och handlade, alltså den affären, jag blir mer och mer sur för varje gång jag är där. Varför har dom gjort allt så krångligt?
Det va enkelt och öppet förut. 
Det kändes inte som att man kom in i en lågprisaffär med hylla efter hylla med varor då, men det gör det nu. Det känns FÖR billigt, och RÖRIGT!
I vilket fall så fick vi plockat på oss det vi skulle ha. Bl.a ett paket rostbiff, det åt jag upp på frallorna senare. 
Mums fillibabson va rostbiff är gott!!
Vi fikade och myste och snackade skit, för första gången på länge kände jag mej inte ens gravid vilket var väldigt skönt. Vi pratade knappt om det ens...
Bästa Malinarna och jag...
Fest i Gbg 2006
Long Time Ago!

1 kommentar: